Thursday, September 10, 2009

rindu..

lame dah aku x updateblog...
bz maa...
lgpun aku klo on9 asik bka fcbook je...
nak update blog kene pk ayat la...
emmm by the way...
aku msih lgi menganggur wlupon aku de keje smpingn iaitu tlong mksdre aku..
mase dh hbs blaja ni aku selalu rindu time2 blaja...
aku rindu mase skolah yg byk kenangan...
mse kt dongkwn2 yg aku nak sgt jumpe
zaili,wan,ura,
aku mmg miss sgt2kt dorg...xtau la...byk lg kwn baik aku kt dong...klo boleh nak kmbali blaja blik kt dong..
then aku rindu gak mase blaja kt kuliah...
lg byk kenangan kt sane...kenangan ngn senior2..
then kenangan2 ngn dak2 junior...
wlupon aku msh lg kontek ngn sbhagian bdk2 sekolah aku tp aku ttap rindu..
skg aku pon dah hbs blaja kt kolej...
aku pon rindu gak ngn dorg...
3 thun bersama mcm skejap je...
Ya Allah Kaubantu la aku dlam menempuh perpisahan ini...
sesungguhnyaperpisahan itu amat memedihkan..
tp dgn perpisahan itu jg la kite akan brtemu wlupon beribu thun lagi...
aku hanya mendoakan mereka berjaya dlm apeyg mereka harapkan...

No comments:

Post a Comment